מכרז פומבי מס' 11-2024

מכרז פומבי מס’ 11-2024

 מתן שירותי  איסוף, פינוי הובלה  וטיפול בפסולת

 

הזמנה להציע הצעות

  1. המועצה האזורית בוסתאן אלמרג (להלן גם: “המועצה”) מזמינה  בזאת  הצעות למתן שירותי איסוף והובלת פסולת ביתית, פסדים, מסחרית ברחבי היישוב, ובכלל זאת שירותי טיפול בפסולת (כניסה לתחנת מעבר מורשית, לרבות תשלום היטל ההטמנה), כמו גם שירותים נוספים בהתאם לתנאי והוראות מסמכי המכרז, לרבות המפרט הטכני (להלן: “השירותים”).
  2. את תנאי המכרז והמסמכים הנלווים אליו, לרבות נוסח ההסכם עליו יידרש הזוכה במכרז לחתום, ניתן לרכוש תמורת תשלום של 2,000 ₪ (אלפיים שקלים חדשים), במשרד מזכיר המועצה בבניין המועצה, בימים א’ – ה’ בין השעות 09:00-14:00 התשלום לא יוחזר., אי השתתפות המציע במכרז, מכל סיבה שהיא, לרבות איחור במועד מסירת ההצעה ו/או ביטולו של המכרז על-ידי המועצה, לא יהוו עילה להחזרת תשלום זה.

ניתן לעיין במסמכי המכרז קודם לרכישתם ללא תשלום במשרד מנכ”ל המועצה המקומית

  1. שאלות הבהרה ביחס למסמכי המכרז יתקבלו עד לתאריך 14.10.24 בשעה 14:00, אצל מר’ עלי זועבי במייל zoabiali88@gmail.com. באחריות הקבלן לוודא קבלת השאלות בטלפון:  052-9510444 פניות טלפוניות בעניין בירורים לא תענינה. השאלות יענו בכתב בלבד, ע”פ שיקול דעתה הבלעדי של המועצה, וישלחו לידי כלל המשתתפים .

 

  1. את ההצעות, בצירוף כל מסמכי המכרז, כשהן חתומות ע”י המציע, יש למסור במסירה ידנית (לא לשלוח בדואר) במעטפה סגורה כשעליה מצוין, מכרז פומבי מספר 11/2024 בבניין המועצה, בלשכת מזכיר המועצה מר’ זוהיר זועבי , וזאת עד ליום 10.24 בשעה 12:00. הצעה שתימסר לאחר המועד והשעה הנקובים לעיל תפסל ולא תיכלל בדיוני ועדת המכרזים.
  2. הגשת הצעה מהווה אישור לכך, שהמציע קיבל את כל המידע והנתונים הדרושים והבין את כל הדרישות ומקבל על עצמו, באם יזכה במכרז, את כל ההתחייבויות בהתאם לתנאי המכרז.
  3. אין המועצה מתחייבת לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא, והיא שומרת לעצמה את הזכות לבצע את כל או רק חלק מתכולת עבודות מושא מכרז זה, או להוסיף עליהן עבודות נוספות, והכל על-פי שיקול דעתה הבלעדי. הוראות המכרז מנוסחות מטעמי נוחות בלשון זכר אך מתייחסות לזכר ונקבה כאחד.
  4. פרסום זה הינו לידיעה כללית בלבד. הפרטים המלאים והמחייבים אודות המכרז הם אלו המופיעים בחוזה וביתר המסמכים שבחוברת המכרז.

 

 

 

בכבוד רב

אחמד זועבי

ראש המועצה

נוסח פרסום מכרז פינוי אשפה 11-2024

מכרז פינוי אשפה 2024